LadyAga prowadzi tutaj blog rowerowy

Galiński MTB Maraton

• Sprzęt Krosinka
Niedziela, 23 lutego 2014 | dodano: 24.02.2014

Wyjeżdżamy o 7 z parkingu koło estakady i jedziemy na pierwszy w tym sezonie maraton - do Mroczkowa Gościnnego koło Opoczna. Po dotarciu na miejsce udajemy się z Przemkiem na objazd trasy i tradycyjnie gubimy drogę ;) W ostatniej chwili docieramy na linię startu. Trasa ciężka ze względu na ogromne ilości błota, ale o to chodzi żeby było ciekawie i żeby się troszkę pobrudzić :D Na metę wjechałam jako czwarta z kobiet, także podium tym razem nie będzie, no ale trudno. Przede wszystkim liczy się dobra zabawa, a nie puchary.
(Wszystkie kilometry to trasa maratonu + 5 km rozgrzewki).

Kategoria wyścigi

anwi
| 19:28 czwartek, 27 lutego 2014 | linkuj Czwarta w open to świetny wynik. Gratuluję i życzę pudła następnym razem :)
PRZEMO2
| 16:03 wtorek, 25 lutego 2014 | linkuj I oto chodzi brudny rowerek znaczy się była zabawa :)
Komentować mogą tylko znajomi. Zaloguj się · Zarejestruj się!