LadyAga prowadzi tutaj blog rowerowy

5 dzień na Mazurach - Mikołajki, Mrągowo, Mazurski Park Krajobrazowy

• Sprzęt Krosinka
Środa, 9 lipca 2014 | dodano: 15.07.2014

Jedziemy z Tałt do Mikołajek, potem do najbliższego serwisu do Mrągowa (urwana śruba przy bagażniku, dokręcenie suportu). Jedziemy tam przez: Prawdowo, Nowe Sady, Cimowo, Faszcze, Cudnochy, Jora Wielka, Użranki, Pełkowo, Muntowo, Wola Muntowska. W Mrągowie jedziemy najpierw do serwisu, potem rundka po mieście i obiad. Po drodze zaczyna mi przeskakiwać łańcuch, ale mam nadzieję, że przesmarowanie pomoże. Wyjeżdżamy z Mrągowa w kierunku jeziora Śniardwy przez: Probark, Kosewo, drogą w Mazurskim Parku Krajobrazowym, Bobrówka, Nowy Most, Iznota. Udajemy się na prom, który ma nas przewieźć na drugą stronę jeziora Mikołajskiego, do miejscowości Wierzba. Ale niestety prom pływa tylko w godzinach rannych i popołudniowych, a my przyjechaliśmy za późno. No to szybka decyzja o powrocie do Mikołajek i szukanie jakiegoś noclegu zanim zacznie się ściemniać. Jedziemy do Mikołajek przez: Kulinowo, mijamy leśniczówkę Śniardwy. W Mikołajkach szybkie zakupy i szukamy noclegu. Znaleźliśmy najbliższy kemping nad jez. Tałty. Jedziemy tam przez: Prawdowo, Nowe Sady, Jora Mała. Rozbijamy namiot już po ciemku, na kempingu Kokoszka i zostajemy tu do jutra.