LadyAga prowadzi tutaj blog rowerowy

Dąbrowa Górnicza

• Sprzęt Krosinka
Niedziela, 12 października 2014 | dodano: 13.10.2014

W planach na dziś był Żywiec i okoliczne szlaki. Ale że wczoraj w Koziegłowach troszeczkę za dobrze się bawiliśmy to rano ciężko było wstać na pociąg :) Z łóżka zwlekliśmy się koło południa i od razu szybka decyzja: Dąbrowa Górnicza i zbiorniki Pogorie. Na pociąg ledwo zdążyliśmy, a bilety znów podrożały... Ale dobra, jedziemy. Wysiadka na stacji Dąbrowa Górnicza Gołonóg, pytamy się jakiejś pani jak dojechać nad jeziorka i ruszamy w drogę. Najpierw docieramy nad "trójkę". Tutaj chwila na kawkę i śniadanie. Dalej jedziemy przez Piekło i Marianki nad "czwórkę". Objeżdżamy jej lewy brzeg i docieramy do Wojkowic Kościelnych. Z tamtąd kierujemy się na Siewierz przez: Podwarpie, Glinianki i Sulików. Tu mijamy fajne stawy, będzie trzeba się tu wybrać na rybki :) Pod zamkiem w Siewierzu przerwa na posiłek, a potem jedziemy na Myszków przez: Nową Wioskę, koło kopalni dolomitów, przez Pińczyce, Starą Hutę i Pustkowie Lgockie. Odwiedzamy rodziców Przemka i już po zmroku wracamy do Częstochowy standardem przez Żarki Letnisko, Masłońskie, Poraj, Osiny, Kolonię Borek, Zawodzie, Korwinów.