LadyAga prowadzi tutaj blog rowerowy

z rodzicami

Pieczarki

Piątek, 22 sierpnia 2014 | dodano: 23.08.2014

Trasa: Giżycko, Gajewo, Świdry, Pieczarki, Pole namiotowe Sunny Camp, Pieczarki, Świdry, Gajewo, Giżycko.
Plany były trochę inne, ale ze względu na pogodę i późną już porę trzeba było skrócić wycieczkę.

Droga na Świdry

jezioro Dargin

Mazurski Wymiatacz ;)

Nad jezioro Dejguny

Czwartek, 21 sierpnia 2014 | dodano: 23.08.2014

Trasa: Giżycko, Wilkasy, Wilkasy Zalesie, Wronka, Sterławki Małe, Bogacko, Wrony Nowe, Wrony, Piękna Góra, Giżycko. Drogi głównie asfalty ale też polne dukty. Drogi takie, że na rowerze bez przerzutek czasem było ciężko podjechać :)

Na polnej drodze między Wronką, a Sterławkami

Koniki trzy :)

gdzieś w drodze

jezioro Dejguny

Dzika plaża nad jez. Niegocin w Giżycku

Pierkunowo, Wilkasy

Wtorek, 19 sierpnia 2014 | dodano: 19.08.2014

Wyruszamy około południa i kierujemy się nowo wybudowaną ścieżką rowerową do Pierkunowa. Tam chwila odpoczynku na plaży i dalej w drogę. Jedziemy przez las, w którym znajduje się strzelnica wojskowa, stare poniemieckie lotnisko, potem błądzimy po polnych ścieżkach, a przy wyjeździe na drogę okazuje się że brakuje mi powietrza w przednim kole. A że nie miałam dętki na koło 24 to wsiadam na rower taty i jadę do Giżycka do najbliższego sklepu po nową. Gdy wracam zakładamy dętkę i ruszamy dalej. A miałam wziąć łatki z domu, specjalnie je kupiłam przed wyjazdem... ta moja pamięć :) Dalej już bez przygód, jedziemy przez osiedle Wilanów, kanał Łuczański, Wzgórze Św. Brunona, kanał Wilkaski do Wilkas. W Wilkasach przerwa na izotonik, a potem powrót ścieżką rowerową przez las.

Droga rowerowa do Pierkunowa

Plaża miejska w Wilkasach

I znów Giżycko :)

Poniedziałek, 18 sierpnia 2014 | dodano: 19.08.2014

Drugi raz w te wakacje jestem na Mazurach. Dziś w końcu udało się trochę pojeździć. Nie swoją Krosiną (bo nie chciało mi się jej targać po pociągach) tylko takim małym Mazurskim Wymiataczem - to taki sobie rowerek do jazdy po mieście, ale na dłuższe wycieczki też się nadaje :) Dziś pojechaliśmy w okolice Giżycka, przejeżdżając m.in. obok Twierdzy Boyen, Centralnego Ośrodka Sportu i Wieży Ciśnień.

Jezioro Kisajno

Centralny Ośrodek Sportu w Giżycku

Kategoria wycieczki, z rodzicami

Wszystkie drogi prowadzą do Leśnego ;)

• Sprzęt Krosinka
Sobota, 24 maja 2014 | dodano: 26.05.2014

Musimy jechać z Przemkiem do Słowika zawieść klientce część do roweru, więc mimo padającego deszczu i zbliżającej się burzy ruszamy. Po drodze telefon od taty, że razem z mamą są w Olsztynie, więc postanawiamy do nich jechać. Docieramy do Leśnego gdzie czekają moi rodzice, posilamy się izotonikiem, a po jakimś czasie już wszyscy jedziemy w kierunku Częstochowy.

Dwie wycieczki

• Sprzęt Krosinka
Niedziela, 27 kwietnia 2014 | dodano: 28.04.2014

Rano wyjazd z rodzicami, w bliżej nieokreślonym kierunku :) przez Grabówkę, Białą, Lgotę, Szarlejkę i Grabówkę. Z tej wycieczki wyszło ok. 43 km. A późnym wieczorem z Przemkiem do Olsztyna i na Lipówki (ok. 27 km).